02 iulie 2013

Cu arahidele in coaja de la LIDL nu-i de joaca!



Am fost la LIDL la cumparaturi. Mi-e cel mai la indemana supermarket si au produse bunicele.

Intru, iau cele necesare gurii - dar in drumul meu printre raioane ma opresc si iau cate o arahida in coaja din plasa lor de rafie. De pofta!

Fac gestul de doua ori, iar a treia oara iau si arahida cu mine spre iesire.

Achit suma, care nu era deloc de colo, circa 100 de lei - si plec.

In drumul spre iesirea din magazin ma opreste nenea paznic care imi cere bonul fiscal - in gandul meu  isi face controlul de rutina. Nicidecum!

Ma intreaba, pe un ton grav si apasat: "Dar alunele nu le-ati platit?"





Eu ii zic: "Ce alune?"

El: "Cele pe care le-ati mancat in magazin"

Eu: "Va referiti la cele trei arahide pe care le-am luat din sac?"

El: "Da, la ele. V-am urmarit si v-am vazut. Pai ce credeti, ele sunt pe gratis?"

Eu, de colo: "Pai, domnul meu, dupa ce va cumpar de atatia bani si pe deasupra va mai sunt si client fidel, dvs. ma apostrofati pentru trei amarate de arahide"?

El: "Bineinteles! Daca toata lumea ar lua asa cum ati procedat si dvs. noi ce-am mai face?"

Eu: "Ei bine, daca dumneavoastra stati in cele trei arahide ale mele atunci avem o problema serioasa deja [...]"

Evident, discutia a continuat asa vreo un minut, timp in care ceilalti clienti frustrati de nr. mic de case deschise s-au amuzat copios. Macar asta sa ii fi amuzat si pe ei, ca altfel servicii IOC!

Am sa mai trec si maine pe la LIDL Titan si daca e pe tura domnul in cauza ii cumpar cele trei arahide la care am poftit! Sa pofteasca si el - ca doar suntem oameni de omenie, nu?

Hahaha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu