23 martie 2015

Test cu GoPro Hero 4 Black, montat pe trotineta Oxelo Town 7 XL



M-am dat zilele trecute pe trotinera cu un GoPro Hero 4 Black, o jucarie de peste 2.000 de lei. Deci piesa asta mica filmeaza fantastic pe timp de noapte, ca sa nu mai zic cum se vede ziua. Clipul de mai jos este curat, fara niciun fel de postprocesare.










Am beneficiat si de ajutorul baietilor de la F64 pentru a monta camera de actiune pe trotineta, chiar daca la inceput nu a fost asa usor precum m-am asteptat.

Dupa testul cu GoPro-ul montat pe trotineta am realizat ca cel mai OK sistem de prindere este tot cel pe piept, astfel ca eviti miscarile si trepidatiile pe care le ai de la drumul pavat, de exemplu.

Experienta este inedita, doar ca la calitatea la care a filmat pentru cele aproape 5 minute a mancat ceva mai mult de 1 GB de spatiu de stocare. Imaginati-va la o filmare 4K ce ar fi insemnat acest lucru. Nu am testat filmarea 4K de care beneficiaza, am vrut sa vad in modul dinamic cum se descurca in Full HD. Dar poate si 4K, la 30 FPS.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu