21 aprilie 2015

Am zis sa mai incerc odata. Am dat peste o alta mizerie: un router ASUS de 400 de lei



Epopeea ghinionului cu routerele wireless se pare ca nu s-a oprit. Am scris recent despre experientele pe care le-am avut cu mai multe modele de la TP-Link, dar am zis sa mai incerc odata.





De aceasta data am marit un pic bugetul si am gasit la oferta routerul ASUS RT-N18U, un gigabit cu pretentii de device dintr-un segment de pret ceva mai piperat.


ASUS RT-N18U are un pret de lista de circa 400 de lei, eu l-am gasit zilele trecute la oferta si l-am comandat. Am citit mai multe pareri pozitive pe Internet despre el. Din pacate si modelul achizitionat este facut pentru case moderne si nu pentru blocuri solide, construite din beton armat.

Cateva sample-uri din testele sintetice:

Poza (1) - In camera cu routerul - distanta cca. 1 m [test realizat cu Apple MacBook Air]


Poza (2) - In camera alaturata, 2 pereti despartitori - distanta 4-5 m (de 0,05 nu a reusit sa treaca) [test realizat cu Apple MacBook Air]



Ei bine, mult-laudatul router ASUS nu este altceva decat o alta mizerie care efectiv ma scoate din minti. Cat trebuie oare sa platesc pentru un router ca sa aiba un semnal decent in camera alaturata?

Repet! Linksys-ul vechi de circa 7-8 ani de zile are semnal in toata casa. Singurul lucru pe care i-l pot reprosa modelului produs de Cisco este ca are viteza limitata pe fir si nu face fata cerintelor mele si abonamentului la Internet pe care il detin.

Am incercat toate variantele. L-am schimbat pe canale diferite, l-am readus pe semnal auto, l-am resetat, updatat firmware-ul la zi. Ori e ghinion, ori trebuie sa scot zeci de milioane de lei din buzunar ca sa imi iau un router serios.

Draga router ASUS, te pasc resigilatele!

Chiar si asa, un lucru mi-a placut la tine...ai picioruse din cauciuc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu